Direct advies nodig?
Heeft u direct advies nodig? Wij kunnen u het beste helpen als u dit formulier invult. Geen zorgen, een gesprek is geheel gratis.
Wat klanten vragen
Helpen jullie ook bij overlijdensschade?
Overlijdensschade en schadevergoeding dodelijk ongeval
In de loop van de jaren heeft Van der Toorn Personenschade een enorme ervaring opgebouwd in het behandelen van schades waarbij een naaste is overleden. Het is echt één van onze specialisaties.
Het gaat in eerste instantie om een financiële compensatie voor u als nabestaanden, zoals echtgeno(o)t(e) en kinderen. Maar tegelijkertijd heerst er binnen de kring van nabestaanden een enorm verdriet en is “zakelijk gedoe” wel het laatste waar u op zit te wachten.
De juiste belangenbehartiger voor u
Het is belangrijk om goed naar elkaar te luisteren. Daardoor kunnen wij u zoveel mogelijk van de juridische kant van uw ellende uit handen te nemen
Door rust te geven als het nodig is en op de juiste tijd met elkaar contact te hebben, dragen wij ons steentje bij aan de “zakelijke kant” van uw zo moeilijke tijd.
U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen!
Wilt u met ons praten over wat er is gebeurd en wat er – zakelijk gezien – verder moet worden geregeld? Neem dan voor een voor u goede tijd contact met ons op.
U kunt rechtstreeks bellen met onze directie, te weten Rolf van der Toorn (06-25007221) en Floris de Bruin (06-52331207).
Mailen mag ook:
r.p.vandertoorn@letselschadebureau.nl
f.debruin@letselschadebureau.nl.
Ik heb een rechtsbijstandsverzekering. Wat is voor mij het beste?
Rechtsbijstandsverzekeraar bij letselschade is niet in uw belang!
Wij maken vaak mee dat mensen na verloop van tijd (soms zelfs al na enkele weken of maanden) merken dat ze niet voldoende vertrouwen hebben in hun eigen rechtsbijstandsverzekeraar.
Of dat men simpelweg niet meer tevreden is over de eigen rechtsbijstandsverzekeraar.
Waarom is uw eigen rechtsbijstandverzekeraar niet in uw belang?
Uw ontevredenheid of uw gebrek aan vertrouwen komt meestal omdat u te maken krijgt met:
- steeds wisselende juristen die uw letselschade behandelen
- juristen die niet bij u thuis lang willen komen, behalve tegelijk met de tegenpartij
- mensen die altijd te weinig tijd hebben voor uw letselschade
- mensen die uw letselschade vaak te snel moeten afwikkelen
- een te lage vergoeding voor uw letselschade en smartengeld.
Wilt u meer informatie over waarom u bij uw rechtsbijstandverzekeraar niet aan het goede adres bent? Klik dan hier!
Of wij een letselschade willen overnemen?
Alléén als dat in uw belang is!
Het gebeurt heel vaak dat letselschadeslachtoffers ons vragen om hun letselschadezaak van hun rechtsbijstandsverzekeraar over te nemen.
Dat doen wij alléén als dat in úw belang is!
Kosteloze “second opinion”
Heeft u het gevoel heeft dat u tekort wordt gedaan door uw eigen rechtsbijstandsverzekeraar? Of twijfelt u daarover?
Als ú dat wilt, dan kunt u uw letselschadezaak volledig vrijblijvend door ons laten beoordelen.
Dit heet een “second opinion”, is voor u volledig vrijblijvend en kost u niets!
Klikt het tussen u en ons wél?
Dan zijn wij graag bereid om de behandeling van uw letselschadezaak geheel kosteloos overnemen van uw rechtsbijstandsverzekeraar.
Zodat u zeker weet dat u bij ons wél krijgt waar u recht op heeft.
Is jullie hulp voor mij écht gratis?
Jazeker, onze hulp is voor u écht GRATIS.
Uw tegenpartij is namelijk ook verplicht om uw juridische kosten (lees: de kosten van ons kantoor) te vergoeden. Dat staat in de wet (art. 6:96BW).
Bij Van der Toorn Personenschade krijgt u van te voren een schriftelijke kostengarantie met een duidelijke uitleg. Daarin staat ook duidelijk wat u van ons en wij van u mogen verwachten.
Wij staan er voor in dat de aansprakelijke partij onze kosten vergoed. En doet die dat niet, dan is dat ons bedrijfsrisico. U krijgt dan dus nooit een rekening van ons. Beloofd!
Twijfelt u desondanks nog? Neem dan gewoon even contact met ons op. Wij leggen u graag uit hoe onze kostengarantie werkt.
Wilt u eerst meer lezen over onze GRATIS hulp bij letselschade, klik dan hier. Duidelijkheid boven alles!
Niet tevreden over mijn huidige belangenbehartiger
Soms verlies u krijgt u na verloop van tijd het vertrouwen in uw huidige belangenbehartiger of letselschadeadvocaat.
U verliest het vertrouwen in uw huidige belangenbehartiger omdat:
- hij of zij zijn afspraken niet nakomt
- u niet wordt teruggebeld als u daarom vraagt
- het lijkt alsof hij of zij het te druk heeft met andere zaken
- u niet tevreden bent over de werkwijze van uw advocaat
- u twijfelt of uw behandelaar zich wel helemaal inzet voor uw zaak of
- u vindt dat het bedrag van uw letselschade een stuk hoger ligt dan uw huidige belangenbehartiger heeft berekend.
Niet tevreden over uw rechtsbijstandsverzekering?
Uw belangenbehartiger kan natuurlijk ook uw eigen rechtsbijstandsverzekeraar zijn. Wij merken heel vaak dat een rechtsbijstandverzekering zich er te makkelijk vanaf maakt. Daardoor krijgt u niet waar u eigenlijk recht op heeft.
Wilt u meer informatie over waarom u bij uw rechtsbijstandverzekeraar niet aan het goede adres bent? Lees hier verder!
Soms is er gewoon geen klik …
Na verloop van tijd blijkt het soms gewoon niet te klikken met uw huidige belangenbehartiger.
Maar:…wij helpen u wél graag en wij helpen u goed!
Kosteloze “second opinion”
Als u dat wilt, dan kunt u uw letselschade zaak volledig vrijblijvend door ons laten beoordelen. Dit heet een second opinion, is voor u volledig vrijblijvend en dat kost u niets!
Hebben wij wél een klik?
Klikt het tussen u en ons wél? Dan zijn wij graag bereid om de behandeling van uw letselschadezaak geheel kosteloos overnemen van uw huidige letselschade advocaat.
Waarop moet u letten bij uw keuze voor een letselschadebureau?
Denk goed na wie u voor uw letselschade inschakelt
Bij keuze voor een letselschadebureau, moet u niet over een nacht ijs gaan. Ga ook niet direct in zee met de eerste de beste die u op internet tegenkomt. Of die u meteen door vrienden, kennissen of uw revalidatiecentrum wordt voorgesteld.
Neem rustig de tijd en laat u van te voren goed informeren. Begin met een vrijblijvende kennismaking. Nodig uw belangenbehartiger eerst eens bij u thuis uit. Dan merkt u meteen wie u tegenover u heeft. En wanneer men dat niet op korte termijn, geheel vrijblijvend en kosteloos wil doen, dan weet u ook direct genoeg!
Win daarnaast ook eerst referenties in en lees websites door. Want de ene belooft nog meer dan de andere.
Wat u zelf na kunt gaan
- Heeft mijn belangenbehartiger ruime ervaring met het behandelen van “mijn soort letselschade”?
- Kan ik tijdens het eerste contact mijn verhaal, mijn vragen en mijn onzekerheden goed kwijt?
- Legt mijn tijdens het eerste contact in normale taal uit hoe het hele juridische traject er uit gaat zien en wat de mogelijke vervolgtrajecten zullen zijn?
- Is mijn belangenbehartiger aangesloten bij het Register Letselschade van De Letselschade Raad (voorheen Keurmerk Letselschade geheten)?
- Treedt mijn belangenbehartigers alleen voor slachtoffers op, of ook voor verzekeraars?
- Komt mijn belangenbehartiger direct bij mij thuis om over mijn letselschade te praten?
- Is men tijdens het eerste contact bezig met “juridische haarkloverij en gedoe”. Of wil men samen met mij bezig met het vinden van oplossingen waarmee ik verder kan?
Niet alléén juridische kennis
Het gaat bij uw keuze voor een bepaalde belangenbehartiger niet alléén om juridische kennis.
Uw letselschadebureau moet ook voldoende kennis hebben van sociale- en financiële wetgeving, praktische kennis ten aanzien van de vertegenwoordigers van de verzekeraars, arbeidsdeskundigen en medisch adviseurs.
Maatwerk door praktische oplossingen
Uw belangenbehartiger moet creatief willen zijn in het bedenken van maatwerk. Maatwerk dat speciaal voor u gerealiseerd wordt. Zowel op het gebied van uw thuissituatie, werk en sociale situatie.
Een goed letselschadebureau is in die situatie vaak veel méér in uw belang dat een hoogdrempelig letseladvocaat die slechts theoretisch is geschoold. Een letselschadeadvocaat houdt zich veelal bezig met “juridische haarkloverij”, zonder dat er voor u passende oplossingen komen.
Onderling vertrouwen en een klik met elkaar
Ook onderling vertrouwen is van groot belang. Samen met uw belangenbehartiger bouwt u aan een vertrouwensband.
Daarin worden veel zaken besproken. Zaken die gevoelig liggen en die uw identiteit kunnen raken. Dan moet het basisgevoel tussen u en uw belangenbehartiger goed zijn.
Tot slot: kwaliteitskeurmerken
Er zijn verschillende kenmerken voor het herkennen van een kwalitatief goed letselschadebureau. De belangrijkste zijn:
- Het Register Letselschade (voorheen Keurmerk Letselschade)
- De NLE is de branchevereniging van Nederlandse letselschade-experts
- NIVRE
- NIS
Van der Toorn Personenschade voldoet aan alle hierboven beschreven kwaliteitseisen
Zoveel letselschadeadvocaten op internet. Wat moet ik doen?
Internet “ontploft” bijna als u letselschade of letselschadeadvocaat intypt. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat u “door de bomen het bos niet meer ziet”.
Welke partij is betrouwbaar en welke niet. De één maakt het nog “mooier” dan de ander. Maar voor niets gaat alleen de zon op, dus weest u alstublieft voorzichtig!
Van der Toorn Personenschade: uw betrouwbare partner
Van der Toorn Personenschade is een gerenommeerd letselschadebureau en werkt samen met de beste letselschadeadvocaten. Hoogwaardige juridische dienstverlening met prettige en duidelijke communicatie: dat is waar wij voor staan.
Een goede belangenbehartiger herkent u pas wanneer u hem of haar in de ogen heeft gekeken. En met hem of haar een goed gesprek heeft gehad.
Vraag kosteloos en vrijblijvend letselschadeadvies
Wij komen graag kosteloos en geheel vrijblijvend bij u langs voor een eerste kennismaking. Daarna kunt u zelf beslissen wat u doet.